Хоча суд розмістився в будівлі, непристосованій для відправлення правосуддя, його працівники роблять максимум, аби вразливі відвідувачі почувалися комфортно та без психологічної напруги. Для цього впроваджено наступні модельні рішення.
У суді створено Службу волонтерів, які першими отримують запити відвідувачів та надають необхідну інформацію, допомагають спрямувати потік людей та уникнути плутанини в приміщенні. Відтак волонтери розвантажують працівників апарату суду, підвищуючи ефективність його роботи.
Щоб покращити доступність до суду людей з вадами зору в приміщенні встановили інформаційні таблички зі шрифтом Брайля. Також працює кнопка виклику працівника суду, відеопанель якої також оснащена табличкою зі шрифтом Брайля.
Для наймолодших відвідувачів працівники суду зібрали «Baby box». Доки батьки зайняті оформленням документів, чи є учасниками судового процесу діти можуть цікаво та корисно проводити час за пізнавальними іграми та розмальовками під наглядом працівника суду.
Працівники суду просять відвідувачів заповнити онлайн анкети та оцінити роботу суду. Анкети включають також питання зручності та комфортності перебування в суді, повноти та якості інформації, доступності суду. Отримана інформація допомагає проаналізувати якість надання послуг для вразливих відвідувачів та за потреби – вдосконалити їх.
Детальніше про сервіси для вразливих користувачів судових послуг можна прочитати в колонці для Юридичної газети: https://bit.ly/3WDwjqB